Oto Yağ kartı Fiyatları
Öne Çıkan Yorumlar
- Stok Durumu: Stokta var
- Ürün Kodu:: Oto Yağ bakım kartı
Mevcut Seçenekler:
Oto Yağ kartı Fiyatları
Araçların düzenli olarak yağ değişimi ve bakımı, motorun uzun ömürlü olması ve performansının korunması için kritik öneme sahiptir. Oto yağ bakım kartları, bu sürecin takibini kolaylaştıran, genellikle yağ değişim servislerinde müşterilere verilen bilgilendirici araçlardır. Bu kartlar, yapılan bakımın detaylarını, bir sonraki bakımın ne zaman yapılacağını ve kullanılan yağ tipini içerir. Ancak oto yağ bakım kartları, sadece işlevsellik açısından değil, aynı zamanda estetik ve dayanıklılık bakımından da farklı çeşitlerde sunulmaktadır.
Bu makalede oto yağ bakım kartlarının çeşitleri ve fiyatları üzerinde durulacaktır.
Oto Yağ Bakım Kartı Çeşitleri
Oto yağ bakım kartları, tasarım, kullanım malzemesi ve üretim şekline göre çeşitli kategorilere ayrılır. İşte en yaygın oto yağ bakım kartı çeşitleri:
1. Standart Karton Yağ Bakım Kartları
Bu kartlar, basit ve ekonomik bir çözümdür. Genellikle karton malzemeden üretilir ve araç sahiplerine bakım sonrasında verilir. Kart üzerine yağ değişimi tarihi, kullanılan yağ türü ve bir sonraki bakım tarihi yazılır.
Özellikleri:
- Ekonomik fiyatlıdır.
- Temel bilgilerin yazılması için yeterli alan sağlar.
- Dayanıklılığı düşüktür, genellikle uzun süreli kullanım için uygun değildir.
2. Plastik Oto Yağ Bakım Kartları
Plastik kartlar, daha dayanıklı ve uzun ömürlü seçeneklerdir. Bu kartlar yağ, su ve dış etkenlere karşı daha dirençlidir. Hem araç sahipleri hem de servisler için pratik bir kullanım sunar.
Özellikleri:
- Su geçirmez ve dayanıklıdır.
- Uzun süreli kullanım için uygundur.
- Üzerindeki yazılar uzun süre silinmez.
3. Manyetik Yağ Bakım Kartları
Manyetik kartlar, genellikle aracın metal yüzeylerine (kaput altı veya torpido gibi) kolayca yapıştırılabilen bir yapıya sahiptir. Servis sonrasında araç sahibinin kartı kaybetmemesi için ideal bir çözümdür.
Özellikleri:
- Aracın metal aksamına kolayca yapıştırılabilir.
- Dayanıklı ve uzun ömürlüdür.
- Kaybolma riski düşüktür.
- Yeniden kullanılabilir.
4. Sticker (Çıkartma) Yağ Bakım Kartları
Yağ bakım sticker’ları, genellikle ön camın köşesine yapıştırılan ve yağ bakım tarihini belirten çıkartmalardır. Sürücüye bakım zamanını hatırlatması açısından oldukça işlevseldir.
Özellikleri:
- Görsel olarak dikkat çekicidir.
- Herhangi bir yazı alanına ihtiyaç bırakmaz.
- Kolay uygulanabilir ve çıkarılabilir.
- Estetik görünüm sağlar.
5. Dijital Yağ Bakım Kartları
Bazı modern servisler artık fiziksel kartlar yerine dijital çözümler sunmaktadır. Bu tür hizmetlerde bakım bilgileri SMS, e-posta veya mobil uygulama aracılığıyla araç sahibine iletilir.
Özellikleri:
- Fiziksel kart kullanımına ihtiyaç duyulmaz.
- Müşterilere daha hızlı ve dijital bilgi akışı sağlanır.
- Çevre dostu bir alternatiftir.
- Bilgiler dijital ortamda saklanabilir.
Oto Yağ Bakım Kartlarının Fiyatları
Oto yağ bakım kartlarının fiyatları, kullanılan malzeme, tasarım ve baskı kalitesine göre değişiklik göstermektedir. Fiyat aralığı, genellikle kullanılan malzemenin kalitesine ve baskı sayısına bağlıdır.
1. Karton Oto Yağ Bakım Kartları
Karton kartlar genellikle en uygun fiyatlı seçeneklerdir. Basit bir tasarıma sahip olan bu kartların fiyatları, baskı adedine göre değişir. Büyük miktarda siparişlerde birim fiyatı düşebilir.
Fiyat Aralığı: 1000 adet için yaklaşık 200-400 TL.
2. Plastik Oto Yağ Bakım Kartları
Plastik kartlar, kartonlara kıyasla daha pahalıdır çünkü dayanıklı bir malzemeden yapılmışlardır. Plastik kartların fiyatı genellikle kart başına daha yüksek olsa da, uzun ömürlü kullanım sundukları için maliyet avantajı sağlarlar.
Fiyat Aralığı: 1000 adet için yaklaşık 600-1000 TL.
3. Manyetik Oto Yağ Bakım Kartları
Manyetik kartlar, standart kartlardan daha pahalıdır çünkü hem malzeme maliyeti hem de üretim süreci daha karmaşıktır. Ancak tekrar kullanılabilir olmaları ve kullanım kolaylığı nedeniyle tercih edilen bir üründür.
Fiyat Aralığı: 1000 adet için yaklaşık 800-1200 TL.
4. Sticker (Çıkartma) Yağ Bakım Kartları
Sticker kartlar, özellikle büyük hacimlerde üretildiğinde uygun fiyatlı bir seçenektir. Hem baskı maliyetleri düşük hem de üretim süreci hızlıdır.
Fiyat Aralığı: 1000 adet için yaklaşık 300-600 TL.
5. Dijital Yağ Bakım Kartları
Fiziksel bir kart üretimi gerektirmeyen dijital çözümler genellikle abonelik veya hizmet başına ücretlendirilir. Maliyetler, hizmet sağlayıcıya ve dijital platformun sunduğu özelliklere göre değişiklik gösterebilir.
Fiyat Aralığı: Abonelik başına aylık 100-500 TL arası.
Sonuç
Oto yağ bakım kartları, hem araç sahiplerinin yağ bakım süreçlerini kolayca takip etmesine yardımcı olur hem de servisler için müşteri memnuniyetini artıran önemli bir araçtır. Karton, plastik, manyetik ve sticker gibi çeşitli seçenekler, kullanım ihtiyacına ve bütçeye göre tercih edilebilir. Fiyatlar, kullanılan malzeme ve sipariş miktarına göre değişiklik gösterse de, doğru seçimle hem dayanıklılığı yüksek hem de uygun maliyetli bir çözüm bulmak mümkündür.
Ürün görselini instagram hesabımızdan veya ürün videosundan inceleyebilirsiniz. Oto Yağ Bakım kartlarında ekran görüntüsü ile kartvizit orjinali arasında ton farklılıkları olabilir. (Kullandığınız monitör, fotoğraftaki flash ışığı yansıması, ekran farklılığı gibi nedenler),
Oto yağ bakım kartı Özellikleri
Kağıt : 250 gr. Bristol Parlak Selefon
Baskı Rengi : Renkli / Özel Kesim
Adet: Yağ kartı Yaklaşık 1000 Adet
Üretim Süresi : 5 Gün
Ebat : 8 x 5 cm
Araç Bakım Kartı Fiyatları
Araç bakım kartı 2 çeşit ölçüde yapılmaktadır ve Tasarımı Size özeldir, Tasarım fiyatı dahildir.
1000 Adet 8 x 13.5 Araç Bakım Kartı (ARKA TEK RENK SIYAH BASKILI)
A. Bristol / 270 Gr. – Tek Yön Parlak Selefon – Çift Yön Baskı -ölçülerinde
Fiyat : 375 TL
1000 Adet 6 x 10 Araç Bakım KARTI (ARKA TEK RENK SIYAH BASKILI)
A. Bristol / 270 Gr. – Tek Yön Parlak Selefon – Çift Yön Baskı -ölçülerinde
Fiyat : 340 TL
Araç Bakım Çizelgesi Nedir?
Araç bakım çizelgesi, otomobilin düzenli çalışması ve performansının düşmemesi için gerekli kontrollerin kolayca tespit edilebilmesine yardımcı olur. Bu çizelgeler, arabanın markası ve modeli temel alınarak hazırlanır. Oluşturulan tabloya ayrıca aracın o ana kadar kat etmiş olduğu kilometre de yazılır. Serviste önceden gerçekleştirilen işlemlerin de ayrıntılı biçimde yazıldığı bu çizelge sayesinde aracın bir sonraki periyodik bakım tarihinin belirlenmesi çok daha kolay hale gelir.
Araç Bakım Kartı Baskısı
Servisler ayrıca bu işlem için aracını getiren bireylerden ilk önce periyodik bakım formu doldurmalarını talep eder. Form aracılığıyla bakım sürecinde kritik önem arz eden noktaların çok daha rahat bir biçimde tespiti yapılır.
Yağ Kartı (Araç Yağ Kartı)
Araç sahiplerinin araç aldıktan sonra işleri bitmer ! Bildiğiniz gibi aldığınız aracın bakım hizmetleri konusunda ve periyodik bakımında oldukça titiz olmanız gerekir. Periyodik bakımların aksatılması demek; aracınızın sizi yarı yolda bırakması anlamına gelir. Aracınızın periyodik bakım zamanı yaklaştığında eliniz ayağınıza dolaşacak düşüncesi var ise, bu makalemiz tamda size hitap eder. Aynı zamanda Araç bakımı aksatmanız, araç güvenlik sorunlarını da kaçınılmaz kılıyor. Bu yüzden araç periyodik bakımı için yazımızda bulunan Periyodik bakım çizelgesini incelemeyi unutmayın. Aynı zamanda yetkili servisleri arayıp bilgi aldığınızda; araç bakımı, modeline göre ve km hesabına göre baz alınarak yapıldığını sizlere aktaracaklardır. Araç yağ kartı yardımıyla tüm bu bakımları da takip etmeniz mümkün olacaktır.
Periyodik bakım nedir, nasıl yapılır?
Her motorlu taşıta mutlaka belirli aralıklarla ya da belirli kilometrelerden sonra bakım yapılması gerekmektedir. Araçların daha güvenli daha uzun süreler kullanılması amacıyla; araçta yer alan parçaların ve sıvıların belirli periyotlar da değiştirilmesi işlemidir. Bu tür bakımlara periyodik bakımlar denir. Aracınızı ilk aldığınızdan günden sonra bakımlarınızın takibini yapmak sizlere hem araç güvenlik konusunda hem de maddi yönden büyük getiriler sağlayacaktır. Aksi takdirde periyodik bakımları yapılmayan araçlar hem güvenliğinizi tehlikeye atacaktır hem de aracınızda arızalar ve sorunlar çıkartarak sizi maddi yönden kayıplara sürükleyecektir. Araç bakım çizelgesi bu yönden büyük önem arz eder.
Tasarım: Üründeki tasarım veya hazır tasarımlar için geçerlidir. Resim ve bilgileri göndermeniz yeterlidir.
Tasarım düzenlenir tarafınızdan onay alınır.
İşletmenize göre ayarlanabilir. WhatsApp üzerinde hemen iletişime geçin
Ticari Nitelikli Mesafeli Satış Sözleşmesi
1. SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
1.1. SATICI:
Unvanı: SATICI : Expres Matbaa reklam
Adres : sakarya mahallesi ergene sokak osmangazi bursa
Eposta : expresmatbaareklam@gmail.com
Tel :0532 447 69 22
VERGİ DAİRESİ :uludağ
VERGİ NO: 266 384 124 28
1.2. ALICI:
Adı Soyadı :
Telefon:
Adresi :
E-posta:
IP Adresi:
2. SİPARİŞ KONUSU ÜRÜNLER
https://www.tasarimdanbaskiya.com
3. SÖZLEŞMENİN KONUSU
3.1. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (Bundan sonra kısaca ‘Sözleşme’ olarak anılacaktır.) konusu, Alıcı’nın Satıcı’ya ait tasarimdanbaskiya.com alan adlı internet sitesinden (Bundan sonra kısaca ‘İnternet Sitesi’ olarak anılacaktır.) elektronik ortamda sipariş vererek satın aldığı, İnternet Sitesi’nde yazılı olan nitelikleri haiz ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak Tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
3.2. İşbu Sözleşme kapsamında, Taraflar 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu’nu uyarınca tacir veya esnaf olduğundan ve Sözleşme konusu işin “ticari iş” olduğundan, Sözleşme 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu ve 6098 sayılı Borçlar Kanunu’nun Genel Hükümlerine tâbidir. Bu kapsamda, Alıcı, Tasarımdan Baskıya’nın İnternet Sitesi üzerinden yalnızca tacir ve esnaflara yönelik bir hizmet sağladığını ve bu çerçevede, işbu Sözleşme kapsamında doğan ilişkinin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında olmadığını kabul ve taahhüt eder. Bu kapsamda, Alıcılar bakımından, tüketici mevzuatı hükümleri anlamında ‘tüketici’ tanımı söz konusu olmadığından, Alıcılar belirtilen mevzuat uyarınca tüketicilere tanınan başta cayma hakkı olmak üzere hak ve yetkilerden faydalanma hakkını haiz değildir.
3.3. Alıcı, yukarıda belirtilen satışa konu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, adedi, ödeme şekli, teslimat koşulları ve benzeri satışa konu ürün ile ilgili tüm bilgiler ile iptal ve iade koşulları konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu bilgileri elektronik ortamda kendi iradesiyle teyit ettiğini ve sonrasında ürünü sipariş vererek satın aldığını kabul ve beyan eder.
4. TARAFLARIN HAK ve YÜKÜMLÜLÜKLERİ
4.1. Satıcı, ödemesi tam olarak yapıldıktan sonra İnternet Sitesi üzerinden gönderilen tasarım dosyaları her ürünün açıklamasında yer alan baskı seçeneklerindeki fire oranları ve teslim tarihi içerisinde basıp eksiksiz olarak göndermekle yükümlüdür.
4.2. Alıcı, İnternet Sitesi’ne üye olurken ve sipariş sırasında isim, soy isim, şirket unvanı, e-posta adresi, telefon, adres, fatura bilgileri gibi kendisinden talep edilen tüm bilgileri hukuka uygun, güncel, doğru ve eksiksiz olarak bildirmekle yükümlüdür.
5. SİPARİŞ(LER)E İLİŞKİN HÜKÜMLER
5.1. İşbu Sözleşme’nin tarafları Alıcı ile Satıcıdır. Bu kapsamda, işbu Sözleşme’nin yerine getirilmesi ile ilgili tüm yükümlülük ve sorumluluklar Sözleşme’nin taraflarına aittir.
5.2. Alıcı, www.tasarimdanbaskiya.com alan adlı internet sitesinde sunulan ürünlerden sipariş edebilmek için İnternet Sitesinde talep edilen bilgileri girmek zorundadır. Alıcı’nın, üye olmadan sipariş vermesi halinde Kullanım Koşulları, Üyelik Sözleşmesi, https://www.tasarimdanbaskiya.com/gizlilik_ve_guvenlik_politikasi.html ve gerekli diğer belgeleri onaylayarak siparişin sonunda İnternet Sitesi’ne üye olmaktadır. Alıcı her zaman ve ayrıca hiçbir gerekçe göstermeksizin üyeliğini sona erdirebilir.
5.3. Alıcı sipariş etmek istediği baskılı ürünler için; basılı materyalin cinsi, ebat, renk, adet gibi seçenekleri işaretleyerek ve tasarımını yükleyerek ürün siparişini verebilir.
5.4. Alıcı, sipariş ettiği ürünlerin hazır veya kişiye özel veyahut da kuruma özel sipariş olup olmamasına göre iade etme koşullarının değişeceğini peşinen kabul eder. Bu kapsamda Alıcı, ürünlerin tüzel veya gerçek kişi ayrımı bulunmaksızın, kendisine özel olarak hazırlanması durumunda ürünleri iade etme hakkını haiz olmadığını peşinen kabul eder.
5.6. Alıcı satın alma işlemini gerçekleştirdikten tamamladıktan sonra, en geç 3 (üç) gün içinde, tasarımın çözünürlük, yerleşim, kesim payı gibi konularda baskıya uygunluğu kontrol edilir ve gerekli ise bu konularla ilgili düzeltmeler yapılır. Tasarımda bir değişikli yapıldıysa baskıya uygun son hali ve siparişin uygunluğu kendisine e-posta ile gönderilir.
5.7. Alıcı 7 (yedi) gün içinde kendisine gönderilen baskıya en uygun hale getirilen tasarımı onaylamalıdır. Tasarım verilen süre içinde onaylanmadığı takdirde, sipariş bekletilir. Taahhüt edilen hazırlan tarihi tasarım onayından sonra geçerli olur. Alıcı, İnternet Sitesi’nde sunulan ürünlerin niteliği ve tasarımı gereği, ürünün basılabilmesi için kendisine sunulan seçenekleri okumak ve gerektiğinde kendisine yöneltilen seçeneklerden tercihte bulunmak durumundadır. Alıcı, ürünü seçerken beyan ettiği ve seçtiği seçeneklerin hatalı olmasından ve ürünün İnternet Sitesi’nden seçtiği şekilde, kendi talebine göre hazırlanmasından kendisi sorumludur.
5.8. Alıcı ürünü tüm nitelikleriyle seçtikten, tercihlerini tamamladıktan sonra, satın alma işlemi ödemenin yapılması ile tamamlanır.
5.9. Alıcı’nın tasarımı onaylamasının ardından, 30 (otuz) gün içinde sipariş konusu ürünler basılı olarak adresine teslim edilir.
6. İPTAL ve İADE KOŞULLARI
6.1. İşbu Sözleşme kapsamında, kural olarak, Alıcı’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak Alıcı’ya özel hale getirilen ürün ve hizmetler söz konusu olduğundan bu ürünlerin iptali ve iadesi mümkün değildir.
6.2. Alıcı, sipariş uygunluğunu ve tasarımı onaylamadan ve satın alınan ürünler baskıya geçmeden siparişten tamamen vazgeçme hakkına sahiptir. Alıcı, bu vazgeçme talebini e-posta marifeti ile veya İnternet Sitesi’nde belirtilen ‘Müşteri Hizmetleri’ telefon numarası vasıtası ile Satıcı’ya zamanında bildirdiği takdirde, ürün bedeli kendisine 10 (on) iş günü içinde iade edilir ya da Alıcı’nın talebi veya onayı üzerine bu tutar hesabında tutulup daha sonraki siparişlerinde kullanılabileceği gibi, Alıcı’ya yine talebi üzerine bir kupon kodu tanımlanıp sonraki siparişlerinde kullanması sağlanabilir.
6.3. Sipariş konusu ürünlerin, baskıya girilmeden iptal edilmek istenmesi halinde ilgili siparişler için, varsa o ana kadar yapılmış işlemlere ait (prova baskı, grafik düzenleme vs.) ücretler kesilerek tutar Alıcı’ya 10 (on) iş günü içinde iade edilecektir.
6.4 Siparişiniz(ürünleriniz) firmamızdan kaynaklanan bir sebeple tekrar baskıya alınması halinde, şiparişiniz tarafınızca onay verildiği şekli ile tekrar baskıya alınacaktır. Görsel üzerinde herhangi bir değişiklik yapılmayacaktır.
7. ÜRÜNLERİN TESLİMİ ve TESLİM ŞEKLİ
7.1. Sipariş konusu ürünler, aksi Alıcı tarafından ayrıca yazılı olarak belirtilmediği takdirde Alıcı’nın yukarıda belirtmiş olduğu adresinde Alıcı’ya teslim edilecektir. Alıcı, "Teslimat Bilgileri" ve "Alıcı" gibi siparişinin teslimatına dair verdiği bilgilerin doğru ve güncel olduğunu, siparişinin kendisi veya belirlediği alıcılar tarafından ancak kimlik ibrazı karşılığında teslim alabileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
7.2. Kural olarak teslimat masrafları Alıcı’ya aittir. Satıcı, İnternet Sitesinde, sistemde işlemin gerçekleştiği süre zarfında ilan ettiği tutarın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını ya da kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı Satıcı’ya ait olacaktır. Bununla birlikte Satıcı, teslimatın hangi koşullarda kendisi tarafından karşılayacağını belirlemekte serbest olup teslimat ücretine ilişkin herhangi bir taahhütte bulunmamaktadır.
7.3. Teslimat; hazır ürünlerde stokların müsait olması, baskılı ürünlerde ise üretim süresine bağlı olarak ve sipariş konusu ürün bedelinin Satıcı’nın hesabına geçmesinden sonra 30 (otuz) günü geçmemek kaydıyla en kısa sürede yapılır.
7.4. Sipariş, Alıcı’nın ödeme bilgisi hakkında onay geldikten ve eğer Alıcı kendi tasarımını yüklemişse gönderilen çalışmanın baskıya uygunluğu konusunda elektronik ortamda onay alındıktan sonra verilmiş sayılacaktır.
7.5. Cumartesi ve Pazar günleri ile resmi tatil günlerinde verilen siparişler, ödeme bilgisinin onayını takip eden ilk iş günü verilmiş kabul edilir.
8. AYIBA KARŞI SATICININ SORUMLULUĞU
8.1. Alıcı, 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu gereği; sipariş etmiş olduğu ürünlerin teslimi sırasında ayıp kontrolü yapmakla sorumludur.
8.2. Alıcı, teslim edilen ürünler içerisinde açıkça görülen bir ayıp olması halinde 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu 23/c maddesi uyarınca, durumu Satıcı’ya 3 (üç) gün içerisinde ihbar etmekle yükümlüdür. Aksi halde Alıcı, 6098 Sayılı Türk Borçlar Kanunu’nun 223. maddesi gereğince, teslim edilen ürünü ayıplı hali ile kabul etmiş sayılacaktır.
8.3. Alıcı’nın, kendisine teslim edilen ürünlerde açıkça belli olmayan (gizli) ayıplara karşı denetim ve kontrol (ürünü incelemek ve/veya incelettirmek) yükümlülüğü ve teslim tarihinden itibaren 8 (sekiz) gün içerisinde ürünlerde bir ayıp tespit etmesi/ettirmesi halinde derhal Satıcı’ya ihbar etme yükümlülüğü bulunmaktadır. Aksi halde Alıcı, 6098 Sayılı Türk Borçlar Kanunu’nun 223. maddesi gereğince, teslim edilen ürünü ayıplı hali ile kabul etmiş sayılacaktır.
8.4. Alıcı, Ayıp ihbarı ile birlikte İnternet Sitesi üzerinden iade talebi oluşturarak, ürünü teslim almış olduğu şekli ile tam ve eksiksiz olarak Satıcı’ya göndermekle yükümlüdür. Alıcı’nın teslim edilen ürünü herhangi bir nedenle iade edebilmesi için; ürünün orijinal ambalajında muhafaza edilmesi, tüm ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde, fiziksel hasar görmeden aynen geri gönderilmesi gereklidir. Ayrıca, irsaliye ve faturanın tüm asıl ve kopyalarının da ürünlerle birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
8.5. Teslimatı yapan taşıyıcıdan kaynaklı hasar dışında, paket açılmadan fark edilebilecek nitelikte herhangi bir hasar, eziklik, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum varsa; Alıcı teslimat görevlisinden tutanak hazırlamasını talep etmelidir.
8.6. Satıcı, usulüne uygun olarak yapılan ihbar ve sonrasında ürünün kendisine teslimi ile birlikte gerekli kontrolleri yaparak; Alıcı’nın beyanlarında haklı olması halinde (oluşabilecek renk farklılığı, kayma gibi baskı sürecinde oluşabilecek her türlü hatalar) ayıplı ürünü değiştirerek veya yeniden basarak Alıcı’ya tüm masrafları kendisince karşılanmak üzere teslim eder. Alıcı, dilerse ücret iadesi de talep edebilir. Bu taktirde ücret iadesi 10 (on) iş günü içinde yapılacaktır.
8.7. İade edilen ayıplı ürünün yenisinin stoklarda kalmaması, yeniden basım imkanının olmaması, basılacak materyalin bulunamaması ya da benzeri zorlayıcı nedenler ile ayıpsız ürün ile değiştirme imkânının ortadan kalktığı durumlarda, Satıcı ürün bedelini Alıcı’ya, herhangi bir faiz veya masraf ödemeksizin, tahsil edilen yöntemle aynı şekilde iade edeceğini beyan ve taahhüt eder.
8.8. Ürün iadesinde 213 sayılı Vergi Usul Kanunu ve ilgili mevzuat hükümleri saklı olup Alıcı ve Satıcı belirtilen hükümlere riayet etmekle yükümlüdür.
9. FİYATLARA İLİŞKİN HÜKÜMLER
9.1. Alıcı tarafından İnternet Sitesi’nden sipariş edilen ürünlerin ücreti İnternet Sitesi’nde ve Alıcı’ya gönderilen fatura içeriğinde belirtilmiştir. Aksi ayrıca belirtilmedikçe, fiyatlara KDV dahil değildir.
9.2. Alıcı’nın, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda İnternet Sitesi’nden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, Alıcı ile kart sahibi banka arasında yürürlükte bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile Alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenmekte olup Satıcı’nın bu konuya ilişkin herhangi bir yükümlülüğü bulunmamaktadır.
10. SATICI’NIN BEYANLARI VE SORUMSUZ OLDUĞU HALLER
10.1. Satıcı, İnternet Sitesi’ndeki fiyatlar ve ürün, renk, materyal çeşitleri ile hazır tasarımlar ve de promosyonlar ve kampanyalar üzerinde dilediği zaman, ayrıca herhangi bir bilgilendirme yapma zorunluluğu bulunmaksızın değişiklik yapma ve/veya belirtilen tüm hususları iptal etme, silme, kullanıma kapatma hakkını saklı tutar. Alıcı, bu değişiklikler veya iptallerden dolayı uğrayacağı doğrudan ve/veya dolaylı zararlar için Satıcı’dan her ne nam altında olursa tazminat talep etmeyeceğini peşinen kabul ve beyan eder.
10.2. Sipariş oluşturulurken Alıcı’nın göndermiş olduğu tasarımdaki tipografi hataları, imla hataları, yanlış yerleştirme, uygun olmayan çözünürlük, yanlış baskı materyali seçme, ölçü ve renk hataları gibi oluşacak sorunlardan Satıcı sorumlu tutulamaz.
10.3. Satıcı, baskıya verilecek ürünlerde basılmak üzere hazırlanan içeriğin hukuka, ahlâka ve genel mevzuata uygun olup olmadığını inceleme yükümlülüğü bulunmamakla beraber, uygun görmediği içerikleri kabul etmeme ve bu yöndeki siparişi iptal etme hakkına sahiptir.
10.4. Sipariş oluşturulurken bilgisayar veya tablet ekranlarında görünen tasarım dosyasındaki renkler veya renk kartelalarından görülen renkler, basılmış üründe görünen renklerle birebir aynı olmamasından, tasarım dosyasındaki renkler ile basırı ürün arasında ton farkı bulunmasından Satıcı sorumlu tutulamaz.
10.5. Satıcı, bazı baskılı ürünlerin dış mekan kullanımına uygun olmadığını, güneşe veya rutubete maruz bırakılmayacağını, bazı baskılı ürünlerin uygun saklama koşulları içinde bulundurulması gerektiğini bildiğini kabul eder.
10.6. İşbu Sözleşme’nin konusu ile ilgili olarak, Sözleşme’nin Satıcı tarafından eksik ifası, ayıplı veya kusurlu ifası hallerinde Alıcı, herhangi bir müspet ve/veya menfi zarar ve kâr kaybı da dahil olmak üzere herhangi bir zararını talep etmeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Bu kapsamda, Satıcı’nın işbu Sözleşme’den doğabilecek maddi sorumluluğu en fazla sipariş tutarı kadardır.
10.7. Satıcı, sözleşmenin ihlali, haksız fiil, ihmal veya diğer sebepler neticesinde; işlemin kesintiye uğraması, hata, ihmal, kesinti, silinme, kayıp, işlemin veya iletişimin gecikmesi, bilgisayar virüsü, iletişim hatası, hırsızlık, imha veya izinsiz olarak kayıtlara girilmesi, değiştirilmesi veya kullanılması hususunda herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.
11. MÜCBİR SEBEPLER
11.1. Sözleşme’nin akdedildiği tarihte var olmayan ve Satıcı’nın kontrolü dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla Satıcı’nın Sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmesini ya da bunları zamanında yerine getirmesini imkansızlaştıran haller, mücbir sebep (her türden doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, mevzuat hükümlerinde değişiklik, el koyma, grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli mahiyette arıza, yaygın ve/veya sürekli elektrik ve/veya internet kesintileri vb.) olarak kabul edilir.
11.2. Mücbir Sebep durumunda Satıcı, işbu Sözleşme ile yüklenmiş olduğu edimleri tek taraflı olarak yerine getirmekten ödenen bedelin iadesini yaparak tazminatsız olarak kaçınabilir.
11.3. Mücbir sebebin 45 (kırk beş) günden fazla sürmesi halinde Alıcı işbu Sözleşme’yi feshederek ödediği bedelin iadesini talep edebilir.
12. DAMGA VERGİSİ
12.1. İşbu Sözleşme, 29.09.2016 tarihli ve 29842 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Damga Vergisi Kanunu Genel Tebliği’nin (Seri No: 60) 6/4 maddesi gereğince damga vergisine tâbi değildir.
13. UYGULANACAK HUKUK VE YETKİLİ YARGI YERİ
13.1. Taraflar arasında doğan/doğabilecek her türlü ihtilafta Satıcı’nın ticari defter, kayıt ve belgeleri ile bilgisayar, faks kayıtlarının, mikrofilmlerinin, e-posta yazışmalarının 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu m. 193 uyarınca kesin delil hükmünde olacağını Alıcı gayrikabili rücu kabul, beyan ve taahhüt eder.
13.2. İşbu Sözleşme Alıcı’nın ödeme yapmasından önce Taraflar arasında elektronik ortamda düzenlenmiş ve onaylanmıştır; bu kapsamda, işbu Sözleşme Taraflar arasında yazılı sözleşmenin yerine geçer ve 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu gereğince elektronik belge hükmündedir.
13.3. İşbu Sözleşme’den doğan her türlü ihtilafın çözümünde Bursa Mahkemeleri ile İcra Daireleri yetkili ve görevli olup her türlü ihtilafın çözümünde Türkiye Cumhuriyeti hukuku uygulanacaktır.